»Vozniki imajo občutek, da je sistem narejen tako, da se pobere kar največ denarja, kazni pa so zelo visoke.«
»Res je moja krivda, da sem pozabil prestaviti in da nisem preveril naprave. Ampak, da ti pa po dveh dneh sporočijo, da te spremljajo in povedo, da nimaš niti 24 ur časa za popravek, je pa malo 'svinjsko'.«
»Pozabil sem prestaviti osi z 2 na 4 in nisem zaznal napake. Po dveh dneh so z Darsa klicali na podjetje, da spremljajo tovornjak, ki se vozi z neustrezno nastavitvijo osi, in da bo sledila kazen za voznika.«
»Če se je na poizvedovanje sindikata s pripombami odzvalo veliko voznikov, na Darsu takšnega nezadovoljstva ne zaznavajo.«
»Na Darsu takšnega nezadovoljstva ne zaznavajo. Pritožbe oziroma pripombe so redke, večinoma pa se nanašajo na višino glob za storjene prekrške.«
»Zdi se nam krivično, da je, ko pride do prometne nesreče, voznik reševalnega vozila še dodatno kaznovan.«
»Ne glede na število asistenčnih sistemov je voznik odgovoren za svoje vozilo.«
»Voznik ni nameraval ubiti kolesarja in da je morda izgubil nadzor nad vozilom.«
»V AMZS-ju smo prepričani, da kombinacija na vožnjo osredotočenega voznika, ki pravilno uporablja napredne asistenčne sisteme, in ustrezne cestne infrastrukture precej zmanjšuje verjetnost, da tak voznik postane povzročitelj prometne nesreče.«
»Da bo izvajala nadzor, saj se brez tega po dozdajšnjih izkušnjah vse skupaj ne bo obneslo. Večji zalogaj kot postavitev sistema bo namreč prepričati voznike, da ko je aktivirana neka omejitev, npr. 100 km/h, naj se vozi le toliko, pa čeprav tam, kjer je v tistem trenutku, ni zastoja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju